Od czego rozpocząć strony WWW

Prowadzisz firmę, posiadasz własną stronę internetową jednak mimo to konkurencja znacznie Cię wyprzedza? Dobrze trafiłeś! Poniżej opiszemy w 4 etapach jakie kroki należy podjąć aby zwiększyć liczbę odwiedzin strony oraz jej widoczność co doprowadzi do wzrostu sprzedaży.

Zacznijmy od początku. Co to jest SEO? Jest to skrót od nazwy Search Engine Optimization. Chodzi tutaj o wszystkie zabiegi podejmowane w celu poprawy jakości strony, jej widoczności w internecie, przyspieszeniu działania co prowadzi do wzrostu pozycji na daną frazę w wynikach wyszukań Google.

Cały zabieg pozycjonowania jest długotrwały a jego efekty nie zawsze są uzależnione od nas. Ma na to wpływ wiele czynników oraz coraz to nowsze algorytmy, które dokładają kolejne wytyczne do spełnienia.

Pozycjonowanie SEO powinno być rozpoczęte od razu po stworzeniu nowej strony internetowej. Dzięki temu mamy większą szanse na pierwszy zarobek już na samym początku. To moment, w którym zaczynamy realizować 4 etapy opisanie poniżej.

1. WYBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH, KTÓRE PRZYNIOSĄ NAJWIĘKSZE ZYSKI

Jest to pierwszy etap tworzenia strategii marketingowej SEO. Jeżeli prowadzisz działalność na terenie Poznania i nie przewidujesz ekspansji na kolejne miasta nie ma sensu pozycjonować się na frazy ogólne typu:  klimatyzatory Zelmer. Konkurencja będzie na tyle duża, że ciężko będzie się nad nich wybić, a w niektórych przypadkach może się to okazać niemożliwe. W takim przypadku fraza: klimatyzatory Zelmer Poznań będzie o wiele bardziej korzysta, przyniesie lepsze rezultaty a koszt całej kampanii stanie się o wiele niższy.

Zastanów się nad budową swojej strony i strukturą tekstów na niej zawartych. Sprawdź czy wszystko jest dla Ciebie logiczne i sensowne. Jeżeli nie – osoba niezaznajomiona z branża tym bardziej. Jeżeli nie masz pojęcia jakie słowa wybrać warto skorzystać z programów, które ułatwią podjęcie decyzji.

Nasi specjaliści do tych zadań wykorzystują Planner słów kluczowych, który jest oficjalnym narzędziem udostępnionym przez firmę Google.

2. PRZEANALIZOWANIE OBECNEJ POZYCJI NA RYNKU
( W ZESTAWIENIU Z KONKURENCJĄ )

Zanim zaczniesz zastanawiać się nad własną strategią marketingową zobacz jak radzi sobie konkurencja. Z jakich kanałów informacyjnych korzysta, w jakie formy reklamy inwestuje. Dokładna analiza da nam pełen zakres informacji na temat tego w którym miejscu znajduje się nasza strona na tle rywali , co należałoby poprawić na pierwszym miejscu, jak długo trzeba będzie czekać na pierwsze efekty.

3. USTALENIE SPRECYZOWANEGO CELU REKLAMOWEGO

Bez tego cała strategia legnie w gruzach. Konsekwencja działań to podstawa pozycjonowania. Jest to zabieg długotrwały, który należy wykonywać sumiennie przez cały okres działalności firmy. Wybór konkretnych fraz oraz generowanie na nie ruchu znacznie poprawi widoczność strony w Google co zaowocuje wzrostem liczby zapytań, a finalnie wzrostem liczby sprzedaży.

4. AUDYT SEO STRONY WWW

Bez tego cały proces pozycjonowania nie ma najmniejszego sensu. Audyt w tym przypadku jest jak mapa, dzięki której wiemy w jakim kierunku powinniśmy iść aby osiągnąć sukces. To główny wyznacznik określający jakość strony, ilość błędów w kodzie, zmian które należy wprowadzić czy rodzaj zabiegów jakie możemy wykonać aby witryna funkcjonowała sprawniej.  Na podstawie wyciągniętych wniosków wprowadzane są pierwsze poprawki w zakresie optymalizacji oraz link building’u.

Zapraszamy do

Adres:

Przemysłowa 39/310 
Poznań, 61-541

dane kontaktowe:

nr. tel. : 663-810-812

e – mail: lipski@ad-site.pl

Godziny otwarcia:

PON-PT: 10:00 – 18:00

SB – ND:  10:00 – 14:00

Zobacz nas także: